Daisypath Anniversary tickers
http://www.emocutez.com

Friday, December 24, 2010

sayang ang ketat !

 WAN MUHAMMAD ZUWAIRI =.=



sayang you papa , cinta ang never and ever pisahkan kami ! yaa aku sayang ang . semenjak aku kaple dengan ang , i always heppy ! never leave me alone , i cannot life without you at my side . entah asal kitew break jer mesti baik balik . ang kuat jelusz sayangs taklarat aku nk pujuk ang ! ang always caring sal aku  .


susah aku nak lepashkan ang , susah sngt !  entah kalo ang tingai sesaat pon aku rasa cam idop dah takdak makna ! aku sayangs ang terlalu sngt . kepada pompuan please dont take him for me ! i do love him until my last breathe . kau laki yang paling sempurna dalm hidup aku . aku rasa macam nk kawen jaa dgn ang hahahaha !

seriusly aku cakap dengan ampa , dia tak macam orang lain ! dia selalu buat aku heepy , kalo dia bizi sekalipon , dia tetap akan text and kol aku . dia dah janji dgn aku takmau tingai kan aku ! aku ingat dia tak ingat janji too. tpi dia takan mungkin lupa janji ! tengs sangat sangat PAPA !

p/s : maybe you cinta pertama and terakhir I ! i promise all my heart i takan leave you !

No comments:

Post a Comment

http://www.emocutez.com